keuten.reismee.nl

Laatste reisje voordat de baby komt

Vrijdag 20 februari 2015

Het is weer bijna zo ver, we mogen weer op vakantie! Deze keer maar een weekje weg naar niet de zon maar wel de sneeuw. Russische sneeuw deze keer. Zondag vertrekken we vanaf Eindhoven Airport naar het Poolse Gdansk, om daarna Rusland in te duiken bij de steden Kaliningrad, St Petersburg en Vyborg.

Nu kan het tenminste nog, is onze gedachten. De baby in de buik van Marleen is nu 24 weken onderweg en het schijnt nu rond deze periode erg goed te zijn om te ontspannen en te doen waar je zelf het meest vrolijk en rustig van wordt. Bij ons is dat overduidelijk reizen, dus dat doen we dan ook. Waarom weer Rusland denken jullie? Nou eigenlijk heel simpel. We wilden naar een wat kouder gebied deze keer en waren op zoek naar leuke plekken in Scandinavië of IJsland, maar toen in December het nieuws te horen kregen dat PSV in Februari in St Petersburg zou moeten spelen tegen FC Zenit dachten wij: ja dat kan natuurlijk ook! En zo combineren we een uitwedstrijd van PSV bezoeken met een winterse vakantie in westelijk Rusland om te genieten van winters weer, banya's, datscha's en Russische cultuur.

Veel plezier met meelezen de komende week! (en als je er geen zin in hebt, je kan je zo afmelden via de link in de mail. )

Da Svidania!

Marnix

Da Svidania en Nasdarovie daar! Kaliningrad awesome :)
Ben benieuwd

Cor

Jullie liever dan ik.
Voor mij is het hier al veel te koud :)
Maar natuurlijk wel veel plezier gewenst.

Ilse

Veel plezier jullie! Geniet ervan! xxx

Bregje

Veel plezier!

Marianne

Oh Marleen wat gaaf!!!! Geniet ervan saampjes en stiekum ook al met drietjes.

leontien

Geniet van jullie weekje in Rusland. Ik kijk natuurlijk weer uit naar jullie reisverhalen.

Annie en Nol

hallo wereldreizigers geniet komende week van jullie vakantie,veel plezier samen en kom weer veilig terug,doe Poetin maar de groeten in het ijskoude Rusland.veel liefs Annie en Nol.XXX