keuten.reismee.nl

Laatste reisje voordat de baby komt

Vrijdag 20 februari 2015

Het is weer bijna zo ver, we mogen weer op vakantie! Deze keer maar een weekje weg naar niet de zon maar wel de sneeuw. Russische sneeuw deze keer. Zondag vertrekken we vanaf Eindhoven Airport naar het Poolse Gdansk, om daarna Rusland in te duiken bij de steden Kaliningrad, St Petersburg en Vyborg.

Nu kan het tenminste nog, is onze gedachten. De baby in de buik van Marleen is nu 24 weken onderweg en het schijnt nu rond deze periode erg goed te zijn om te ontspannen en te doen waar je zelf het meest vrolijk en rustig van wordt. Bij ons is dat overduidelijk reizen, dus dat doen we dan ook. Waarom weer Rusland denken jullie? Nou eigenlijk heel simpel. We wilden naar een wat kouder gebied deze keer en waren op zoek naar leuke plekken in Scandinavië of IJsland, maar toen in December het nieuws te horen kregen dat PSV in Februari in St Petersburg zou moeten spelen tegen FC Zenit dachten wij: ja dat kan natuurlijk ook! En zo combineren we een uitwedstrijd van PSV bezoeken met een winterse vakantie in westelijk Rusland om te genieten van winters weer, banya's, datscha's en Russische cultuur.

Veel plezier met meelezen de komende week! (en als je er geen zin in hebt, je kan je zo afmelden via de link in de mail. )