keuten.reismee.nl

Schiphol: onderweg naar Kazachstan en Kyrgyzstan

Hoi Hoi,


Hier zijn we weer! Na 8 maanden van rust en bezinning is het nu weer tijd aangebroken om weg te gaan naar een verre bestemming. Zoals de meesten van jullie al wel weten ben ik per 21 februari gestopt op mijn werk bij WestlandUtrecht Bank te Amsterdam en ga ik op 3 maart beginnen bij mijn nieuwe baas SNS Reaal te Utrecht. Dit geeft mij een week de tijd om er even tussenuit te gaan en met de KLM Werelddealweken was er voor mij een leuke bestemming op de lijst gekomen: Almaty ofwel Alma Ata in Kazachstan. Omdat dit ook lekker dichtbij het onbekende Kyrgyzstan ligt, ga ik daar ook even een kijkje nemen.



Hier was ik natuurlijk nog nooit geweest. Alleen helaas wel alleen, mijn vrouw Marleen moet gewoon werken in Eindhoven en kon helaas geen vrij krijgen om mee te gaan. We staan nu op Schiphol Airport en vanmiddag om 15:10 vertrekt vlucht KL0409 naar de Kazachse winter. Met temperaturen in de voorspelling van -5 tot -19 gaat de winter wel goedkomen. Marleen brengt mij nu dus even weg, dat is wel erg lief!



Ik dacht dat de meesten van jullie die ook onze trip naar Siberië, Mongolië, China en Korea gevolgd hebben ook wel geinteresseerd zijn in verhalen over deze korte 6 daagse trip en daarom ga ik mijn verhalen ook via het internet met jullie delen.



Veel plezier allemaal met de afsluiting van de spelen in Sotsji, we zien elkaar snel weer!



Groetjes Geert!

Da Svidania!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!